Dagens band- the indecent





Dagens band är nämlingen.....the indecent.
Den amerikanska bandet (new york) består av fyra tonåringar.
De nämlingen 94:or
lika gamla som mig(förutom trummisen).
Jag önksar också att jag vore med i en band.
Bandet består av Emily, Madeline, Bo brout och Nicholas Burrows.
Emily, Madeline och Bo är tripplingar
och har spelat tilsammans sen åtta års åldern.
De döpte bandet till "the indecent" 2008.


jah...det finns inte mycket mer än detta att skriva om dem.
Eftersom att de är i början av sitt karriär.
Men detta är ett band man bör hålla ett öga på.
Jag tycker att dem är rätt så okej för att vara tonåringar
och leverera sådant musik (alternativ, grunge etc.)
Deras debutalbum "Her screwed head" är ganska okej.
Den här bandet får inte mer än "okej" av mig.
Men jag undrar vad de kan hitta på i framtiden.


Detta är mitt favorit spår ur albumet.
http://open.spotify.com/track/1WXGfCp1Vjf6hTVUuNfq6L
 The Indecent – Her Screwed Up Head

Ledsen men hittar inte låten på youtube


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0