En liten onödig inlägg om Eric Saade

Jag brukar inte hålla koll på schlagern eller sådant musik
men jag tycker att detta är ett ganska bra nyhet.
Flickfavortiet Eric Saadeär nu aktuell i Melodifestivalen.
I lördags fick den svenska folket och Eric saade reda på att'
 han ska till finalen (Eric Saade)
Hans bidrag heter "Popular".
Direkt efter man fick reda på detta skrev Familjen (artisten) på sin facebook fanpage 
" Eric Saade - Popular = Oh Mama Can´t you tell"
Jag förstod först inte vad han menade med detta, så jag googlade (hahah)
And guess what; Oh mama can´t you tell är en 80-tals låt
som låter precis som Eric Saades "Popular"
....brist på kreativitet av Fredrik Kempe?
Många av er kanske vet om detta, men den yngre generationen
och dem som inte har koll på schlagervärlden (som jag)
vet inte vad "Mama can´t you tell" är.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Åååh, gryyymt! Kan tänka mig att Neverstore är ett bra band live, har sett live på MTV och fy vilken härlig energi:D vill se de irl också. Och visst låter de amerikanska.

2011-02-27 @ 11:45:48
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0