Kanye West och Jay Z - Watch the throne






Jay Z och Kanye West som är nutidens största rappare har hft för sig att spela in ett album tillsammans.
Resultaten av denna idé kommr ni att se under mars månad då den efterlängtade albumet "Watch the throne" kommer att  ut.

Redan nu har singeln " HAM" från albumet släppts ut.

Hiphop älskarna kommer förmodligen att älska "HAM", men jag anser att den är bra, men inte mer än bara bra. (Inte det bästa som  man har hört av dessa gubbar).

Jag gillar när det händer mycket i musiken, när artister inte följer den vanliga mallen "vers,refräng. vers and so on". Nej, det jag tycker med den här låten är att "den vanliga mallen " ändras vid slutet av låten. ME LIKE IT samt är rapen bra.
Dock skulle jag vilje att detta skulle inträffa lite mer ofta i "HAM" och inte bara vid slutet.


Jag ser framemot albumet och är helt taggad över vad dessa två killar kan hitta på tillsammans.

Här kan ni lyssna på singeln "HAM"
http://hiphopwired.com/2011/01/11/kanye-west-jay-z-h-a-m-full-song-30097/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0