Ian brown, Radiohead och Jarvis cocker i harry potter!!!!

Medan jag såg på youtube "50 greatest harry potter moment " tog de upp kändisar som har medverkat i filmen, och medans tog upp listan hörde jag de nämna Ian brown från stone roses, jarvis cocker från pulp och radiohead(utan thom york). Hur kunde jag missa det här? Jag har sett dem här filmerna typ tusen gånger, den tredje och den fjärden där de här artistern är med såg jag sist för några månade sen.
Det här har gjort harry potter bara tusen gånger bättre! 
 
 
Här är Ian Brown, från den tredje harry potter filmen
 
 
Här är Jarvis Cocker och medlemarna från radiohead, från den fjärde filmen

Kommentarer
Postat av: william

radiohead visste jag:D men inte ian;D

SV; TBBT äger:D sheldon<3

2012-11-04 @ 20:35:05
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0